Daisypath Anniversary tickers

your ass

Tuesday 10 January 2012

I wish you were here.


Malam td tepat 11.30pm aku terus offline. Aku naik bilik terus tidur penat sangat. Tidur mampus jugaklah aku sbb tak sedar langsung siapa yg masuk bilik. Tup tap tup tap aku terjaga, aku cek phone kot2 dia ada contact aku ke tidak. Aku terpandang jam, baru pukul 6.17am. Awal gila aku terjaga dah mcm nak pergi sekolah dah aku ni haa. Aku tidur balik. Tup tap tup tap aku terjaga lagi. Pukul 8am aku terjaga sbb angah(kakak aku) tgh bersiap nak pergi kerja. Aku terus la bangun kemas tempat tidur segala. Tgh semangat kemas katil, tiba2 aku sedih hmm ,

Dipendekkan cerita, aku sedih sbb aku rindukan aby. Rindu dia sangat2. Kalau boleh aku memang tak boleh jauh dgn dia. Selalu aku bangun tidur mesti dia yg ceriakan pagi aku tp sekarang? dah takada. Muka dia pun aku dah tak nampak depan mata. Air mata mula mengalir, aku tengok semua gambar dia dekat phone barulah aku lega sikit. Tp still sedih sbb suara dia aku tak dengar dah. Nak call out of credit -_- sedih lah hidup aku kalau hari2 macam ni, hm.

Aku turun bawah, takada siapa dekat bawah. Ayah n alang still tidur. Ibu n angah dah pegi kerja, aziq pulak mcm biasalah dia pegi sekolah. Aku terus capai lappy dan online. On fb. First thing yg aku akan buat, view page Boy Banez. Yelah, dah dia tunang aku dah dia yg aku cinta sayang rindu segala. Lg bertambah rindu aku dekat dia. Kalau lah dia onl time aku onl mesti aku tak sedih kan? :')

Aku try untuk jd kuat tak menangis segala, but I can't! dia dah selalu manjakan aku, so aku dah biasa hidup manja dgn dia. Bila semua ni tiba2 hilang mcm tu, memang aku tak boleh terima :'( semalam dkat IM dia kata dekat aku "jangan sedih sayang, atototo nnt aby amik ye? nnt hny dtg sini lg ye?" ishhh memang lah nnt boleh tp sedih la. Sehari tu rasa mcm 1000 tahun lamanya. Aku rindu aby sangat, hm.

No comments:

Post a Comment