Daisypath Anniversary tickers

your ass

Wednesday 11 January 2012

GOOD DAY ~


Jyeahh, seperti biasa lah kan bila adik beradik bertemu of course lah gembira, bukan? hihi. Dah dekat sebulan lebih aku tak jumpa adik aku sorang ni. Mana taknya, aku dah sebulan tak balik Serdang, semalam(selasa) baru lah aku balik sini. I mean, Serdang.

Kitorg mmg dah mmg byk kali plan nak jumpa, tak tercapai apa yg kitorg plan tuh. Masing2 ada banyak masalah. K, ignore it. I don't want talk bout that here, sorry! ;) semalam ingat nak lepak dekat mc'd Equine tp tak dapat pulak sbb aku straight balik rumah. Aku penat malas lah nak ke mc'd tuh. Ingat 5mins je ke even naik kereta or moto? nonono, angan jelah 5mins.

Pagi td aku text Emy, kalau nk lepak petang ni boleh je sbb aku ada kat rumah. Dia kata maybe dia datang papehal dia roger aku lah kan. Dorang balik sekolah 1.10pm. After school, he call me. That mean dia boleh lepak petang ni. Dia suro aku dtg Yu Yu Ice, ok cun aku cepat2 mandi semua. Sampai Yu Yu Ice je, aku nampak Emy, Syafiq, Furqan. Ani & Rissya pergi bustop buat apa tah -___- aku baru nak duduk Furqan tetiba open story pasal cikgu Samsiah. What the fuck? aku jawab jelah apa quest dia. Al-maklom lah dah kata aku senior kepada mereka semua kan ^^ hohoho.

Dok pokpekpokpek dekat Yu Yu Ice tu aku terkejut tengok jam dah pukul 4.16pm. Aku tanya Emy, "korang balik pukul berapa?" dia kata pukul 4. Tp sekarang dah pukul berapa? hahahaha lebih letewww woi. Ah peduli apa aku. Dah lama tak lepak, lantakkan jelah. Aku ajak dorang pegi bustop sekolah, yela dah lama aku tak jenguk sekolah nak jugak aku tengok sekolah aku yg buruk tuh untuk tahun 2012 hahahaha. Sambil dok isap rokok, menyanyi tu ada jugak lah kitorg bersnap picture. Nak tengok gambarnya? kat atas tulewwww kat mana lagi.

Nnt kita lepak lagi kay wahai adik2 ku tersayang? ;) muahhhhh

1 comment: