Daisypath Anniversary tickers

your ass

Saturday 29 October 2011

What should I do? :(

Ya Allah. Kenapa kali ini aku tak boleh terima dia kembali? :'( I admit, I can't accept what has happened with our relationship now. Memang aku tak boleh berpisah dengan ko, Aidid. Tp keadaan memaksa aku buat semua ni :( I'm so sorry, Did.  Aku memang banyak maki hamun ko, aku maki hamun ko sebab aku sayangkan ko. Tapi, ko tetap degil. Ye, memang ko selalu buat aku sakit hati sampai marah aku dekat ko kuat sangat. Sampaikan aku berdendam dengan ko. Ko tahu aku macam mana kan Did? aku tak mcm perempuan lain kat luar sana, Aidid. Kenapa ko tak pernah nak rasa kesian dekat aku? kalau aku berlembut dengan ko, ko selalu pijak kepala aku. Ko igt tak ni "sayang, will you be my girl? I'll take care of you until the end of time. Promise. I takan biarkan you keseorangan walau dimana I berada" ko igt tak tu Did? ko selalu buat aku mengharap tapi at last, aku yg merana :'( aku penat dengan semua ni Did.


Semalam kita janji nak tengok movie, Don't Be Afraid Of The Dark, 3.30pm. Aku kejut ko pukul 12pm. Ko kata ko nak tido balik then suro aku kejut pukul 1pm pulak. Oklah, aku terima. Aku kejut ko banyak2 kali ko tak pickup. At the last, ko pickup. Masa tu pukul 2.45pm. Aku kata kalau tak sempat, kita karaoke jelah. Ko taknak, ko nak tengok movie jugak. Oklah, aku mengalah. Ko suro aku gerak cepat takut tak sempat and ko boleh je terus gerak sana. Aku sampai Mines pun pukul 3.40pm. Terlepas movie kita. Aku call ko byk kali, ko tak pickup lagi sampailah pukul 4pm. Aku sedih sgt. Lama sikit aku call ko, ko pickup, ko kata ko baru habis mandi. Wtf Aidid?! dari pukul 2.30pm ko baru habis mandi sedangkan aku dekat Mines tgh tunggu ko. Apa kes ni? Aku call ko, dalam Mines tu aku menjerit maki hamun ko. Semua orang pandang. Aku tak hiraukan org sekeliling. Apa nak jadi, jadilah. Janji aku puas maki hamun ko, Did walaupun dlm phone je. Aku dah mula panas hati. Aku text ko ,

Me-ko takyah datang sini!
Hm-Hny, aby datang hny. Tggu aby dekat sana.
Me-ko dtg, aku blah!

Aku sakit hati sangat. Nak menangis pun ada tp aku cover sbb orang ramai kan dekat Mines tu. Lama sikit, ko pun sampai. Ko lambai aku, aku pegi dekat ko. Then ko sengih2. Ko igt aku suka ke mcm tu Did? hati aku tgh mendidih nak maki dan tampar ko, tp aku tahan. Ko kata "alaaa, baru 3 jam tunggu" kepala hotak ko! Ko igt aku suka menunggu orang ni? Kalau aku kena culik kat sini sape nak tolong? ko tak sayang aku kan Aidid? :(

Ko makin berubah ko tahu tak. Ko berubah since aku baca blog si Myy tuh, hmphh. Ko dah mula keluar tanpa btau aku, dah mula text dengan perempuan lain, dah mula kurang ajar dengan aku. Ko nak aku berubah, ko ubah dulu perangai ko. Yg penting skg, aku tak tahu kenapa aku tak boleh terima ko balik buat masa ni. Aku minta maaf Did :( I admit, ko memang baik tak pernah curang dengan aku, tp kenapa ko tak boleh nak ubah perangai ko? kenapa ko selalu biarkan aku sorang2? :'( AKU BENCI KO AIDID! :'( aku tak boleh nak percaya dengan ayat ko yg ni "Seandainya diberi lagi satu peluang takan ku sia-sia kan Yuna" aku takan percaya dengan kata2 dan janji manis ko lagi, Aidid :'(

No comments:

Post a Comment