Daisypath Anniversary tickers

your ass

Tuesday 27 September 2011

Birthday present from Dr.Zul~


Semalam aku tak pegi sch, mula2 memang lah igt taknak pegi sch sbb Shana tak pegi sch. Kalau kawan rapat tak g sch, cnfirm2 lah aku taknak dtg jugak hehe. Aku text Feisal ,

Me-esok ko dtg sch tak?
Him-dtg. Ko dtg aa jugak
Me-Kk, esok aku dtg. Tp aku nak duduk belakang dengan korang. Aku taknak duduk dengan E. Shana tak dtg esok.
Him-alright.

mlm tu jugak aku otp dgn aby aku, otp punya lah lama sampai pukul 4am. Time otp tu, kaki kiri aku terasa gatal. Aku pke nyamuk gigit, aku garu punya lah garu sampai puas. Skali tgk kaki aku, ohmagod! kenapa bintat besar ni? banyak gila pulak tu. Pundek betul. Aku kata dekat aby, aku nk tido. Atleast boleh topup tido aku even 2 jam je aku tido sbb pukul 6am nak kena bangun dah. Aby pun kasi lah. 6am alarm clock phne aku berbunyi. Aku bukak mata dlm hati kata "aduhhh, malasnya nak pegi sch. Tido kejap lah. Mesti ibu kejut aku balik" aku bangun2 dah 6.30am ibu takada kejut pun. Aku mula pelik. Ahhhhh aku tido balik. Then pukul 7am baru ibu kejut ,

Her-kak, bangun. Ko tak g sch ke?
Me-(ni peluang terbaik aku ni taknak g sch) aah, tak g sch. Dah lambat
Her-byklah ko punya alasan. Ko dah byk ponteng ... @#$%^&*(&^% !

Ini aku tak suka sbb ibu mula membebel. Bingit telinga aku! -,- ibu dah turun, cepat2 aku capai phone then aku text Feisal kata aku tak dtg sch. Aku try tengok kaki aku. Still gatal dan pedih. Now kaki kanan pun dah kena! apa benda ni weyy? aku dala tak boleh tengok bintat byk2 ni. Meremang bulu roma aku. Aku cepat2 turun bawah crk ibu. Aku ngadu kat ibu pasal kaki, ibu kata mungkin aku ada orang berkenan, semburan pontianak. What the fuck man! apahal pulak aku kena? selalu adk aku kena, skg aku pulak. Nak kata aku keluar mlm td tak ada pulak. Aku tak percaya, aku anggap itu kena gigit dengan serangga or wtv. Cinta pulak pontianak dekat aku kan -.- hebat ko Yuna haha.

Lepas ayah ibu hantar adk aku g sch, kitorg pegi clinic. Bfore pegi clinic, ibu ayah singgah Maybank & BSN. Adalah tu bisnes dorang. Aku taktahu pape so ignore kan pasal bank ni. Dah sampai clinic, doc pggl nama aku. Aku masuk lah dengan ketakutan muahahaha. Doc tanya apa sakit aku semua. Aku btau lah. Doc tanya ,

Doc-dlm fam ada yg kena asma & resdung tak?
Me-(angguk)
Doc-ha kalau dua2 tu dah ada, salah sorang dlm fam mst dpt sakit gatal2 kulit.
Me-(tidak berkata)

Pukimak anak haram! kenapa aku pulak yg kena ni? tak pernah2 pulak aku dpt gatal2 kulit. Dulu elok je takde penyakit apa2. Now dah dpt penyakit :( doc kata aku kena jaga makan sbb kulit aku sensitif. Tak boleh duduk bawah terik lama2 and etc etc. Dgn perasaan hampa, aku pun angguk jelah apa yg doc ni ckp. Tapi, bila aku tengok doc ni senyum npk gigi mcm Dr.Mahathir pun ada jugak. Mula dah miang aku ni dtg muahahaha. Deyyy Yuna punda! ko sakit buat cara sakit ok :P Dah keluar dr bilik doc, aku amik ubat pulak. Aduhh nak tahu ubat apa aku dpt? ubat pil & skin lotion. Tulah hadiah harijadi aku tahun ni =,=

Mlm tu pukul 8pm aku makan ubat yg doc bg, lepas makan ubat tu mata aku berat sangat. Ya Allah aku tak larat dah ni. Kenapa? aku nak mati dah ke? janganlaa :( rupanya, baru aku igt doc kata ubat yg dia bg kat aku tu, effect ngantok kuat sgt. Lerr patutlah mata aku berat, mengantok sgt dah rupanya :D lepas otp aku dah tak tahan sgt dah ngantok ni. Bfore tido aku cuci muka, cuci kaki. Dah cuci semua, aku lap kaki then sapu lotion yg doc bg tu. Alhamdulillah semuanya ok. Gatal2 dah hilang. Cuma pedih2 tu ada lg tp nasib takde tinggalkan kesan parut kalau tak habis burok benor rupa kaki aku. Kaki aku still lawa, alhamdulillah :) So dah settle semua tu aku tido terussss. Heeee, goodnite! ;)

No comments:

Post a Comment